Rondreis Australië - Reisverslag uit Cairns, Australië van Dia Jacobs - WaarBenJij.nu Rondreis Australië - Reisverslag uit Cairns, Australië van Dia Jacobs - WaarBenJij.nu

Rondreis Australië

Blijf op de hoogte en volg Dia

08 November 2019 | Australië, Cairns

Na een vlotte vlucht van ruim 2 uur kwamen we om 22.00 aan in Cairns, gelijk door naar het hotel, ziet er weer goed uit. De volgende dag in principe een vrije dag maar onze reisleider had nog een leuk alternatief in de aanbieding. Een tocht door Cairns langs de meeste bezienswaardigheden. Niet iedereen ging mee, sommigen hadden andere plannen dus we bleven met 14 over. Na die intro zijn we naar de Barron Falls gereden en hebben daar langs een mooie wandeling gemaakt. Daarna richting de sky rail van Smithfield naar Kuranda. Het waren mooie gondels te vergelijken met die in de wintersport gebieden. Voor die tijd gelegenheid gekregen om wat souveniers winkeltjes ye bekijken en gelunched. Het uitzicht vanuit de gondel was prachtig. Er waren 3 stops waar je eruit kon om rond te lopen en foto's te maken. Het weer was gelukkig niet al te heet maar altijd nog zo rond de 27graden. Om 16.00 waren we weer in ons hotel. Allemaal moe want dat gaat zo langzamerhand bij iedereen toeslaan. Morgen gaan we naar het Great Barrier Reef de hele dag waar we haan zwemmen en snorkelen dat wordt een redelijk ontspannen dag.

• 09 November 2019 - 23:58

Nel:

En niemand viel in het water ...gelukkig maar hoor ...Tussen 2 haken Dia , Gord was jarig Nov 7 ...89 :)

• 10 November 2019 - 19:40

Ineke Swaneveld:

Zo te zien op de foto's zit je in een vrij ruig gebied. Geniet van het warme weer, vanochtend waren de ramen van mijn auto bevroren.