Rondreis Australië - Reisverslag uit Cairns, Australië van Dia Jacobs - WaarBenJij.nu Rondreis Australië - Reisverslag uit Cairns, Australië van Dia Jacobs - WaarBenJij.nu

Rondreis Australië

Blijf op de hoogte en volg Dia

10 November 2019 | Australië, Cairns

De reis is nu bíjna ten einde.vandaag nog een prachtige excursie gedaan naar de Daintree Forrest het tropisch regenwoud gelegen boven Cairns. Het was weer vroeg op, we zaten al om 06.30 in de bus.de eerste plaats die we aandeden was Port Douglas, prachtig gelegen aan de kust, het ontbijt was er een beetje bij ingeschoten maar daar konden we wat inkopen doen. De temperatuur was aangenaam, rond 29gr. Maar het was nog vroeg.Op naar de rain Forrest waar we konden genieten van prachtige vergezichten. We gingen met een pontje over naar Cape tribulation. Het was een prachtige tocht, terug via Mossman George en Palm cove. Bij Mossman cove gelegenheid om te zwemmen terwijl een gedeelte van de groep nog ging voor een wandeling. Ik had genoeg gewandeld en heb samen met nog een deelneemster genoten van de natuur, foto's gemaakt en lekker koffie gedronken. Uiteindelijk waren we 18.30 weer terug in het hotel waar ik met 2 Belgische dames heerlijk heb gegeten. Morgen ochtend om 11.00 vertrekken we voor onze terugreis. Gaat een lange dag worden via Cairns naar Sydney, Dubai naar Amsterdam. Gelukkig hebben we goede transfers, onze bagage wordt allemaal doorgelabeld naar Amsterdam., waar we 12 november rond 12.30 hopen aan te komen. We kunnen allemaal terugkijken op een fantastische reis waar alles in zat. Steden, outback, wetlands, rain Forrest. Een enkele regenbui, hitte en aangenaam zomerweer. Ik hoop dat jullie mijn verslagen leuk hebben gevonden. Als ik weer op Nederlandse bodem ben ga ik dit verslag definitief afsluiten.


  • 10 November 2019 - 14:13

    Ans En Peter:

    Dia, we hebben genoten van je reisverslagen.
    We hebben heerlijk met je mee gereisd.
    Dank daarvoor.
    We wensen je alvast een goede terugvlucht naar huis toe.
    Groet en tot ziens.

  • 10 November 2019 - 16:45

    Nico:

    Dia, wat een mooie verhalen. We gaan absoluut nog bijpraten.
    Zal mij benieuwen hoe het gaat met de vlucht naar Sydney met al die bosbranden. Die ga je vast zien van bovenaf. Heel erg, die branden. Het heeft bijna Sydney bereikt.
    Bedankt voor je verhalen. Hele goede terugreis.

  • 10 November 2019 - 20:31

    Nel :

    Fantastische reis Dia , hartelijk bedankt ; het is veel werk om dat bij te houden ......een hele goede en veilige reis terug !!

  • 11 November 2019 - 11:25

    Henk:

    Fijne reis gehad en ik ben blij dat alles goed is gegaan.Ik wens jullie allen een goede vlucht en wel thuis.groetjes vriendje henk.***

  • 11 November 2019 - 14:39

    Corrie Roffel:

    Hoi Dia,
    Dank je wel voor al die leuke verslagen van jou bijzondere vakantie. Ik hoop dat de terugreis ook prettig verloopt. En Welkom Thuis, we spreken elkaar binnenkort wel weer.
    Lieve groetjes
    Corrie

  • 12 November 2019 - 11:52

    Jeanet:

    Hallo Dia, heel grappig, ik had er geen idee van, maar nu ik bezig was met een inhaalslag om eerdere verslagen van jou alsnog te beantwoorden, zit jij in het vliegtuig en ga jij over zo'n drie kwartier landen. Geweldig. Je zal nog wel even nodig hebben om al je indrukken te verwerken en ik heb genoten van je verslagen, Je hebt een leuke schrijfstijl. Nou lieverd, heb een goede landing straks en zie je gauw. Knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dia

mijn hobbies ziijn reizen fotograferen en genieten van het leven.

Actief sinds 02 Aug. 2019
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 3200

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2019 - 17 November 2019

Rondreis Australië

Landen bezocht: