Rondreis Australië - Reisverslag uit Adelaide Hills, Australië van Dia Jacobs - WaarBenJij.nu Rondreis Australië - Reisverslag uit Adelaide Hills, Australië van Dia Jacobs - WaarBenJij.nu

Rondreis Australië

Blijf op de hoogte en volg Dia

26 Oktober 2019 | Australië, Adelaide Hills

2e dag Adelaide, vanmorgen wat langer uitgeslapen, heerlijk bed.Even genieten van de mooi accommodatie. De stad verkend met 2 medereizigers erg gezellig. We zijn naar een groot museum van aboriginal kunst geweest. Erg de moeite waard. Daarna een bezoekje aan de botanische tuinen, dat viel wat tegen, het is hier voorjaar en er stond nog niet veel in de bloei. Het koppel waar ik mee was hadden andere plannen dus heb ik de mijne wat aangepast. Ik heb een buskringlijn genomen, die gaat langs alle interessante bezienswaardigheden en die is gratis. Ja we blijven Hollanders.Adelaide is een mooie stad met veel parken en relatief niet druk. Heel wat anders dan bij ons op zaterdag. Vanavond op tijd naar bed want we vertrekken naar onze volgende bestemming om 06.30

• 26 Oktober 2019 - 21:28

H.Meijer Meijer:

Wat maak je weer een mooie reis. Geniet ervan

• 26 Oktober 2019 - 21:58

Nel Peach:

Wonder , if you would meet my Mom's relatives who emigrated to Australia in the fifties ; her Uncle moved back to the Netherlands by the time my Mom passed away in 1972 .Her maiden name was van der Pligt ; I believe their Australian name was spelled Vanderplight...NO sleeping in :)

• 27 Oktober 2019 - 17:19

Ineke Swaneveld:

Ik zit met de wereldatlas naast me je route te volgen. Een geweldige reis maak je weer. Ben ik destijds met jou naar het aboriginal museum in Utrecht geweest? Die kunst is heel bijzonder. Jammer genoeg bestaat het museum in Utrecht niet meer. Geniet van je reis. Groetjes, Ineke

• 27 Oktober 2019 - 18:48

Corrie Roffel-Penning:

Hoi Dia,
    Samen met jou genieten we van je rondreis. Fijn dat je leuke reisgenoten hebt. Jullie hebben wel een druk en enerverend programma. Maar geniet ervan!!! En veel plezier.
    Lieve groetjes Johann en Corrie