Rondreis Australië - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dia Jacobs - WaarBenJij.nu Rondreis Australië - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dia Jacobs - WaarBenJij.nu

Rondreis Australië

Blijf op de hoogte en volg Dia

14 Oktober 2019 | Nederland, Amsterdam

Het avontuur is begonnen! 14oktober vertrokken om14.20 voor het eerste gedeelte via Dubai duur ruim 6 uur en transfer van 2 uur daarna nog een vlucht van 13 uur naar Sydney. Het was een hele zit maar dan heb je ook wat.De vluchten verliepen vlekkeloos, alleen naar Dubai had ik een gezin met 1 kindje achter me zitten en die produceerde heel wat decibellen. Af en toe had ik de neiging pm even het keeltje dicht te knijpen. Gelukkig was hun eindbestemming Dubai .Het tweede traject had ik 2 aardige dames naast me waar ik gezellig mee heb kunnen kletsen en dan gaat de tijd toch nog snel. We vlogen met een Airbus 800 een grote dubbeldekker met ruim 650 passagiers. Je realiseert jet,pas als je die grote stroom bagage van de band ziet rollen. Reisleider stond ons op te wachten en kon ik eindelijk zien wie er bij de groep hoorde. Het lijkt een leuk gezelschap. Het was al laat,we kwamen om 22.15 aan met een tijdsverschil van 10.00. De nacht slecht geslapen. Vandaag 16oktober hadden we gelijk een druk programma. We begonnen met een lange wandeling naar het operagebouw. Een hele tippel. Gelukkig was de temperatuur aangenaam rond 23 gr. Vandaar hadden we een mooi uitzicht op de beroemde brug. Een gedeelte van de groep taaide af maar samen met nog 4 deelneemsters, hebben we nog een boottocht gemaakt door de haven met een schitterend uitzicht op het operagebouw. Daarna met de trein naar een van de mooie stranden. Gezellig wat gedronken om weer terug te gaan voor een wandeling over de brug. Er zou, s avonds een lichtshow zijn bij het operagebouw en dat wilden we natuurlijk niet, missen. Inderdaad zeer de moeite waard zie foto,s. Daarna gegeten en nu rond 22.15 eindelijk thuis. He he ik kwam zo,n beetje op mijn wenkbrauwen thuis. Nu even relaxen, douchen en op tijd naar bed. Morgen hebben we een excursie naar de blue mountains, duurt de hele dag. Ik laat me verrassen.


  • 20 Oktober 2019 - 19:21

    Corrie Roffel:

    Hoi Dia fijn om te horen dat de heenreis goed is verlopen. En dat je er van geniet.
    Al die indrukken zijn natuurlijk overweldigend.
    Ik blijf uit kijken naar je volgende bericht.
    Liefs en veel plezier.
    Corrie

  • 20 Oktober 2019 - 23:42

    Nel Peach:

    Letter # 2 ...ik ben een beetje acther ...so much going on here...but no winter yet this w/e :) Groeten van G and N

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dia

mijn hobbies ziijn reizen fotograferen en genieten van het leven.

Actief sinds 02 Aug. 2019
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 3213

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2019 - 17 November 2019

Rondreis Australië

Landen bezocht: