Rondreis Australië - Reisverslag uit Sydney Central Business District, Australië van Dia Jacobs - WaarBenJij.nu Rondreis Australië - Reisverslag uit Sydney Central Business District, Australië van Dia Jacobs - WaarBenJij.nu

Rondreis Australië

Blijf op de hoogte en volg Dia

17 Oktober 2019 | Australië, Sydney Central Business District

Vandaag weer een mooie dag. Een excursie gemaakt naar de Blue Mountans. Een prachtig natuurgebied ongeveer 150kmbeneden Sydney. Het gebied is ongeveer 3x zo groot als Nederland en lijkt op de Grand Canyon in de USA alleen is dit gebied rotsformaties en bebost. We hadden een geweldige gids en díe heeft er echt een feestje van gemaakt! We begonnen met een bezoek aan een wildlife park met bewoners als kangoeroes, koala,s enz. Daarna richting Blue Mountans waar diverse wandelingen hebben gemaakt, de laatste was een enerverende Mike wat me deed denken aan die hike inTrinidad, nou dit was ook afzien maar wel volbracht. De reis terug ging weer vlot en waren rond 18.00 weer in het Hotel, daarna lekker uit eten geweest met een klein groepje. Een mooie afsluiting.