Rondreis Australië - Reisverslag uit Sydney, Australië van Dia Jacobs - WaarBenJij.nu Rondreis Australië - Reisverslag uit Sydney, Australië van Dia Jacobs - WaarBenJij.nu

Rondreis Australië

Blijf op de hoogte en volg Dia

18 Oktober 2019 | Australië, Sydney

Vandaag weer een fantastische dag. Vanmorgen vertrokken naar Bondai Beach. Een prachtig strand bekend van de hoge golven en prachtige branding. Samen met 2 belgische dames de kustlijn gevolgd van ruim 8 km.spectaculaire tocht. Wel een aanslag op de conditie maar zeer de moeite waard! Aan het einde heerlijk geluncht,hadden we wel verdiend. Met de trein terug naar Sydney en een oude wijk bekeken. Het is een gezellig drukke stad.Vlak voor het operagebouw, wat aan de haven ligt lag een groot passagiersschip afgemeerd met wel 2000 hutten. Vanuit de stad leek het wel of het in één van de straten lag.Het leek wel een flatgebouw. We hebben de dag afgesloten met een etentje bij de Italiaan. De dames gingen weer lopend terug maar ik vond het welletjes voor vandaag en ben met de trein terug naar Sydney gegaan. Even lekker gedoucht ,koffer inpakken want morgen vertrekken we naar Melbourne per vliegtuig.

• 20 Oktober 2019 - 07:42

Niek En Karin:

Hi Dia, wat een geweldig strand hè dat Bondi. Wij hebben daar ook zulke mooie herinneringen aan. Leuk om jou verhalen te lezen. Net of we er een beetje bij zijn. Heel veel plezier nog.