Rondreis Australië - Reisverslag uit South Melbourne, Australië van Dia Jacobs - WaarBenJij.nu Rondreis Australië - Reisverslag uit South Melbourne, Australië van Dia Jacobs - WaarBenJij.nu

Rondreis Australië

Blijf op de hoogte en volg Dia

19 Oktober 2019 | Australië, South Melbourne

Vandaag zijn we gearriveerd in Melbourne een vlucht van ruim 1 uur. Het is híer een stuk frisser, wat regenachtig en rond de 17 graden dus jassen weer. Ik heb een prima kamer met kompleet ingerichte keuken met zelfs een vaatwasser. Met de Belgische dames heb ik leuk contact. Vanmiddag een beetje de stad verkend. Heel wat anders dan Sydney en ook een stuk voordeliger.Er is hier veel moderne hoogbouw met daartussendoor de klassieke oudheid en dat heeft wel wat. Morgen gaan we weer een stadswandeling doen met onze reisbegeleider. We moeten erg aan hem wennen, neemt niet veel initiatieven, ik heb het weleens beter getroffen en met mij ook de andere deelnemers. Gelukkig hebben we allemaal de nodige reiservaring en kunnen we ons zonder hem ook aardig redden. Maar we geven hem nog wel een kans .We blijven hier 3 dagen. De groep is leuk. Zo langzamerhand beginnen we elkaar wat beter te leren kennen. Vanavond een beetje vroeg naar bed. De jetlag speelt nog een beetje parten. Bij de supermarkt hebben we wat boodschappen gedaan en even alleen wat kokkerellen. Even een beetje tijd voor mezelf. Foto's houden jullie nog tegoed! :kissing_heart::+1:

• 20 Oktober 2019 - 00:34

Nel Peach:

Your links , 5 , just arrived ...I am a bit behind in reading ...how wonderful xxxooo ...and thanks for including the Peach's

• 20 Oktober 2019 - 07:40

Gé:

Wat leuk om je op deze manier een beetje te kunnen volgen tijdens je rondreis door het land van de kangaroes. Geniet van alles wat je ziet en doet. Hier mis je niet veel. De herfst is nu echt begonnen, de blaadjes vallen weer van de bomen en in huisje Weltevree lukt ook alles wel zo’n beetje. Tot de volgende keer en natuurlijk ook de hartelijke groeten van Bart.

• 20 Oktober 2019 - 08:47

Diane:

Ik kan ze nu ook ontvangen. Fijn dat jullie een leuke groep hebben, beetje jammer van de reisleider wat minder is maar moet Miss ook even aan jullie wennen. Komt vast goed en zonder hem reden jullie het gelukkig ook! Geniet ervan.

• 20 Oktober 2019 - 08:59

Jeanet:

Heeeee die Dia, zojuist ingestapt in jouw reiswagon en beleef de reis door jouw ogen. Het is net virtual reality