Rondreis Australië - Reisverslag uit Naracoopa, Australië van Dia Jacobs - WaarBenJij.nu Rondreis Australië - Reisverslag uit Naracoopa, Australië van Dia Jacobs - WaarBenJij.nu

Rondreis Australië

Blijf op de hoogte en volg Dia

23 Oktober 2019 | Australië, Naracoopa

Ik had net mijn verslag klaar toen mijn internet mij eruit gooide. Dus weer opnieuw beginnen. :disappointed_relieved: Ik heb 3 dagen in te halen. Vertrek uit Melbourne ging niet helemaal vlekkeloos. We zouden om 07.00 vertrekken, ik had netjes de wekker gezet om 06.00 echter ik werd om 07.00 dóór de receptie gebeld dat de hele groep al op me stond te wachten! Dus halsoverkop alles inpakken en zonder te wassen en makup de bus in. Een kwartier later.De tocht was prachtig via de great ocean road, de weg die langs de hele kust van Australië loopt hebben we genoten van de diverse vergezichten en veel gestopt bij de mooie vergezichten, . De12 apostelen een limestoneformatie en de zgn. London bridgen.overnachting in Warrembool.

De volgende dag weer vroeg op pad, het zijn lange dagen. Op het programma stond Tower Hill Wetlands, een prachtig natuurgebied waar we veel koala, s, emous en een prachtige vegetatie. We besloten de dagen met een stevige hike. Het was klimmen en klauteren, voor mij een beetje te veel van het goede. Halverwege hield ik het voor gezien en samen met nog een reisgenoot besloten we terug te keren naar het start punt. Onzeovernachting was in Grampians.

De volgende dag weer vroeg op pad, nu óók weer een prachtige tocht. We begonnen met een korte wandeling naar een mooi uitkijkpunt, appeltje eitje. Maar de volgende stop was een tocht naar een waterval, waar we ruim250 treden moesten nemen om af te dalen en dus ook weer omhoog! Maar ik heb het volbracht. De temperatuur is inmiddels opgelopen tot 37 graden. We beginnen er langzaam aan te wennen. Overnachting in Naracoorte. Vanavond gezelliguit eten geweest met de hele ploeg.


  • 25 Oktober 2019 - 12:52

    Nico:

    Zo, dat zijn pittige wandelingen Dia, maar mooi op terug te kijken.
    Mooie foto's ook.

  • 25 Oktober 2019 - 17:45

    Marjan Beets:

    Wat een reis Dia, wij zijn net weer terug en zit het nu door te lezen.
    Wat een indrukken weer voor "de harde schijf" hé ? Ik denk dat je wel een weekje vakantie nodig hebt om weer bij te komen. Vermoeiende lange dagen in die warmte.

  • 25 Oktober 2019 - 21:19

    Nel Peach:

    Een pracht reis en goed voor de slanke lijn :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dia

mijn hobbies ziijn reizen fotograferen en genieten van het leven.

Actief sinds 02 Aug. 2019
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 3212

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2019 - 17 November 2019

Rondreis Australië

Landen bezocht: