Rondreis Australië - Reisverslag uit East Melbourne, Australië van Dia Jacobs - WaarBenJij.nu Rondreis Australië - Reisverslag uit East Melbourne, Australië van Dia Jacobs - WaarBenJij.nu

Rondreis Australië

Blijf op de hoogte en volg Dia

20 Oktober 2019 | Australië, East Melbourne

Dag 2 en 3 Melbourne .Gisteren een rondleiding met gids door de stad gemaakt, de gids was een beetje langdradig zoals de meesten maar ondanks dat hebben we er toch veel van opgestoken. Het is een moderne stad met vooral veel gekleurde hoogbouw maar daartussendoor ook de oude stijl van de Engelse cultuur. Na de lunchpauze hielden de meesten het voor gezien en trokken we ons eigen plan.Een nieuwe uitdaging geprobeerd een kangoeroe burger genuttigd je kon hem bijna niet tussen je kaken krijgen maar hij was heerlijk! ,s avonds hadden we een excursie naar Phillip Island. Een plek waar de mini pinguïns na zonsondergang aan land komen. Het zouden er zo,n 1500 moeten zijn maar wij hebben er een paar honderd zien komen. Ze zijn ongeveer 20 cm groot en schattig om te zíen. Het was behoorlijk koud, zou je hier niet verwachten maar een dik jack was geen overbodige luxe. Al met al waren we rond middernacht pas terug. Ik heb een flinke verkoudheid opgelopen maar paracetamol doet wonderen. Morgen vertrekken we per bus naar de volgende bestemming.

• 21 Oktober 2019 - 10:40

Ans En Peter:

Hoi Dia, wat leuk om via jouw reisverslagen met je mee te reizen.
    Fijn dat tot nu toe alles goed gaat, maar hopen dat je verkoudheid niet te lang duurt.
    Wat zal je genieten van de vele indrukken.
    We wensen je nog een prettig verblijf toe en kijken uit naar het volgende reisverslag.
    Groet van Ans en Peter

• 21 Oktober 2019 - 19:25

Henk:

Fijn om te horen,dat je weer geniet van deze mooie trip.mooi verhaal.ik blijf het volgen,maar voorzichtig in den vreemden.groetjes je vriendje henk en elly.

• 21 Oktober 2019 - 21:44

Joke:

Hoi Dia, het is genieten met volle teugen, bijzonder hè dat Melbourne met de hoogbouw, welke dan gekleurd is. Jammer dat de reisleider minder is dan verwacht, maar goed je kan niet alles hebben in het leven..
    En jullie redden het goed met elkaar begrijp ik. Met groet Joke, blijf je volgen!

• 24 Oktober 2019 - 10:58

Ineke Swaneveld:

Leuk om met met je mee te reizen door Australie. Het bericht over de pinquins doet me denken aan onze reis door Nieuw Zeeland. Ik kijk al uit naar je volgende verslag. Groetjes, Ineke

• 25 Oktober 2019 - 21:12

Nel Peach: