Rondreis Australië - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Dia Jacobs - WaarBenJij.nu Rondreis Australië - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Dia Jacobs - WaarBenJij.nu

Rondreis Australië

Blijf op de hoogte en volg Dia

02 November 2019 | Australië, Alice Springs

Het zit er weer op in Alice Spring. Vandaag een rustige dag, hadden we allemaal wel even nodig. Alice is niet veel te beleven, een paar winkelstraten ,daar houdt het mee op. We hadden gelegenheid om te wassen en daar werd goed gebruik van gemaakt. Een verademing dat we goede kamers hadden na ons tentavontuur. Vanmiddag een bezoek gebracht aan de Flying Docters.We kregen een interessante uitleg hoe die organisatie nu werkt. Toch wat anders dan in de TV serie. Daarna terug naar het hotel waar we uitleg kregen over het verdere verloop van de reis. Er staat ons nog veel moois te wachten. Maar het klimmen en klauteren lijkt een beetje over. Daintree Forrest is een wetland gebied met veel groen en watervallen. Ik laat me verrassen. Onze reisleider doet erg zijn best, er is een slechte communicatie met de organisatie in Nederland en dat verklaart een hoop. De groep is aardig aan elkaar gewend. Het is grappig om te zien dat de makup bij de dames langzamerhand verdwijnt, het is onbegonnen werk om dat bij te houden met die hitte, ook de kapsels verdienen een beetje aandacht, maar ja alles op zijn tijd. We vertrekken morgenochtend om11.00 voor een vlucht van 2 uur. Ik hoop dat we daar weer Internet hebben, anders moeten jullie de verslagen even te goed houden. Geen foto,s deze keer.

• 03 November 2019 - 10:50

Joke:

Hoi Dia,
    Wat een enerverende reis hè, geweldig hoor. Het klauteren en klimmen achter de rug nu nog veel moois voor de boeg. Geniet van deze dagen.
    het is hier een mooie najaarsdag, groetjes uit Purmerend,
    mvgJoke

• 03 November 2019 - 13:25

Tineke Opdam:

Slapen in een tentje, dat moet toch heerlijk zijn! Echte kampeerder ben je dus niet! Mooi uitzicht vanuit een helikopter, dat is het betere werk. Ben benieuwd naar het verslag van de Flying Docters, dat horen we als je terug bent. Nog een mooie tijd! Wij doen het met regen, maar ja dat hoort bij de herfst. Groet, Pieter en Tineke

• 03 November 2019 - 21:39

Monique:

Mooie reis is het geniet er nog maar lekker van.

• 05 November 2019 - 11:54

Ineke Swaneveld:

Wat een reis. Echt iets voor jou, Een reis vol verrassingen, ontbering en afwisseling. En nu op naar de watervallen. Herinner me nog, toen wij met de camper door Nieuw-Zeeland trokken, dat we regelmatig om moesten rijden omdat jij een waterval wilde zien. We hebben toen inderdaad bijzondere watervallen gezien.
    Groetjes en geniet er maar van.

• 12 November 2019 - 11:33

Jeanet:

HI Dia, ik ben aanbeland bij 2 november (Het is nu 12 november). Geweldig overigens de vorige keer dat je in de opwarming hebt geslapen in zo'n meisje en interessant dat vanwege de hitte daar zoveel onder de grond gebouwd is. Haha ja de langer je bij elkaar bent en de moeizamer alles gaat, des te minder ligt het accent op het uiterlijk. Geweldig, door al die hardships kom je aan bij je inner core zal ik maar zeggen. Interessant dat Flying Doctors gebeuren. Ik hoor straks graag al je avonturen tijdens een diensten samen. Knuffel xxx

• 12 November 2019 - 11:36

Jeanet:

Ik geloof dat er wat acacadabra in mijn vorige mail staat. Hahaha. Hier een rectificatie: De zin moest als volgt luiden: Geweldig overigens de vorige keer dat je in de opaalmijn hebt geslapen in zo'n nisje.
    Knuffel